Jaaaaaaaaaaaah, ik wil!!!! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Monique Chompff - WaarBenJij.nu Jaaaaaaaaaaaah, ik wil!!!! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Monique Chompff - WaarBenJij.nu

Jaaaaaaaaaaaah, ik wil!!!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Juni 2009 | Nederland, Hoensbroek

Zo, hier eens een berichtje van mij (monique).
Jullie zullen wel denken, laat John maar aub schrijven, dan is het nog leuk om te lezen, maar die is nu heeeeeel druk bezig!
Je vraagt je waarschijnlijk af waarmee, nou dat zal ik jullie vertellen.
JOHN HEEFT NU ONZE FIETSEN OP MARKTPLAATS GEZET!!!!!!!!
We hebben nog niet zolang geleden onze fietsjes helemaal gepimpt met nieuwe zadels, verstelbare sturen, ergonomische handvaten, en nog meer van dat leuke spul. Dit alles ligt nu weer in de garage, en onze fietsen zijn weer omgetovert tot gewoon normale fietsjes.

Ik zie jullie nu al voor me, helemaal in paniek en geschokt dat wij, zo"n fanatieke fietsers, niet meer gaan fietsen en dat wij onze reis geannuleerd hebben, en nu gaan genieten van een lekkere luier vakantie op een tropisch oord.
Nou, jullie kunnen gewoon slapen vanacht, en weer rustig ademhalen, want wij hebben gewoon nieuwe fietsen gekocht!!!!!!! JOEHOEEEEEEEEEEE.
En wat voor een fietsen............vanaf het eerste moment dat wij aan vakantiefietsen begonnen zijn wij helemaal verliefd op de santos travelmaster 2.6 alu.

Dit is zo'n stoere fiets, en met de beste onderdelen afgemonteerd, wat dus garant staat voor onbekommerd fietsen.
Wij wilden heel graag deze fiets en dan incl. de rohloffnaaf (dit is het neusje van de zalm op het gebied van schakelen, voor de leken onderons), maar aangezien we allebei zo'n fiets willen moet je heeeeeel lang sparen kan ik je zeggen.
Nu we het geld bij elkaar hebben gespaard voor onze droomfiets, maar dan zonder rohloffnaaf, waren we al een tijdje aan het twijfelen of we dan toch niet de fiets moeten aanschaffen, dan maar zonder die naaf. Deze is trouwens naderhand gewoon in te bouwen, en kunnen we gewoon doorsparen!!
Dus we hebben nu de beslissing genomen, en zijn vanmiddag bij de dealer in Maastricht geweest, en een afspraak gemaakt voor donderdag, dan worden we opgemeten, en wordt de fiets in de juiste maten definitief besteld. Hij verzekerde ons dat we dan binnen 3 weken op onze fietsen konden wegrijden.

Het is een rib uit je lijf qua kosten, maar ja, we leven maar 1 keer hebben we gezegd. Sommige hebben dat met auto's ( ja die hadden we van dat bedrag ook kunnen kopen, geen nieuwe uiteraard, maar toch wel een hele leuke tweedehands), of andere leuke gadgets, wij hebben dat met fietsen.

Sommige van jullie zullen ons wel voor gek verklaren, maar ik zeg maar zo..............elke gek zijn eigen gebrek!!

Dus bij deze, als jullie nog op zoek zijn naar een leuke heren of dames fiets, kijk dan op marktplaats.

Monique