Home Again!! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Monique Chompff - WaarBenJij.nu Home Again!! - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Monique Chompff - WaarBenJij.nu

Home Again!!

Door: John

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Augustus 2009 | Nederland, Hoensbroek

Hallo luitjes,

We zijn weer thuis na 17 supermooie fietsdagen. Op onze kilometertellers staan welgeteld 1211 kilometers afgelegd van Praag naar Millingen (bij Nijmegen) zoals de officiële route loopt. Jammergenoeg hebben wij geen gelegenheid gehad om onze indrukken en belevenissen van deze mooie tocht tussentijds aan ons log toe te voegen Volgend jaar moeten we dat toch anders regelen.

Ja, Monique is reeds plannen aan het maken voor volgend jaar. Tot die tijd moeten we het doen met onze foto’s, filmpjes en prachtige herinneringen van deze prachtige route. We hebben net de foto’s, welgeteld zo’n kleine 700 stuks even bekeken en een toch wel verdrietig gevoel maakte zich van ons meester dat deze reis ten einde is. Aan de ander kant vinden wij het ook fijn om thuis te zijn in ons huisje bij onze familie. Maar als we na het weekend weer mochten vertrekken………………..!

De tent staat nu opgesteld in de tuin om te drogen, de slaapzakken hangen te luchten aan het droogrek, de was ligt opgestapeld in de wasmand, sommige tassen dienen nog te worden uitgepakt maar dat doen we morgen wel.

Komende dagen proberen we onze belevenissen mettertijd op onze log te zetten. Duidelijk is dat het geschreven woord met moeite kan weergeven wat wij zintuiglijk en emotioneel hebben beleefd vanaf onze fietsen, dus vanaf de 1st rang. Een verhaal is niet te vergelijken met het ter plekke horen, zien en voelen. Maar wij vinden het machtig mooi u deze verhalen te vertellen en wie weet raakt u door ons zelf besmet met de fietskriebel. Wij kunnen het u alleen aanraden!

Tot log!

John & Monique

• 26 Augustus 2009 - 16:41

Mam:

Hoi,
    Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis, wij hebben jullie best wel gemist en veel aan jullie moeten denken hoe het met jullie was.Wij zijn trots op jullie het is en hele prestatie.
    Wij wachten af wat er op jullie blog komt dan kunnen wij weer de mooie verhalen lezen.
    Dikke kus van ons en wij zien jullie wel.

• 27 Augustus 2009 - 07:48

Cindy Lambermon:

hoi monique en john...

wat goed van jullie...
    heb de afgelopen dagen veel aan jullie moeten denken.
    was behoorlijk nieuwschierig hoe het met jullie gaat.
    maar ik zag steeds niks bij mijn mail staan.
    nu zijn jullie gezond en wel terug.
    en ik hoop dat ik nog vanalles van jullie reis mag lezen..

groetjes cindy