Nog tien dagen - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Monique Chompff - WaarBenJij.nu Nog tien dagen - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Monique Chompff - WaarBenJij.nu

Nog tien dagen

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Juli 2009 | Nederland, Hoensbroek

Zo, het aftellen is begonnen, nog tien dagen en dan gaat het feest beginnen.
Gisteravond begonnen met alle spullen naar beneden halen en uitstallen. Nu eens goed gaan passen en meten en kijken in welke tas we wat gaan doen.

Ik kan je wel vertellen dat je heeeeel wat spullen moet meeslepen. De tafel achter ligt helemaal vol en dan hebben we nog niet eens de kleding, tent en slaapspullen.
We kunnen nu ook gaan afwegen of wel echt iets mee moet of niet want alles is wel handig om mee te nemen, maar of het echt nodig is blijft de vraag. Is het meer een luxe dingetje, dan nee...............voor luxe hebben we geen plekje in de tas!!

Het begint nu wel echt te kriebelen, en we moeten ons echt nu naar het werk slepen. Maar ja, nog een weekje.
Dat lukt ons nog wel.

We hebben ook afgelopen weekend weer gefietst maar ik kan je vertellen, het ging niet echt soepel. We waren alletwee volledig gesloopt toen we thuis kwamen. Nou nou, dat gaat wat worden over 10 dagen. Hopen dat we dan onze energie en conditie weer terug hebben. Haha.

We gaan nu weer verder met uitzoeken..............is zo leuk he die voorbereiding!!

Even iets anders. Ik volg hier op deze site meerdere mensen die ook veel fietsen,( korte vakantie of echte wereldreizen).
Nu lees ik net het blog van een koppel die al bijna een jaar over de wereld fietsen ( die volg ik al bijna een half jaar) en ik dacht weer een leuk verhaal te gaan lezen. Maar tot mijn grote schrik is zij vorige week aangereden door een auto in Maleisie en was op slag dood.

Daar wordt je heel erg stil van, je moet er niet aan denken.

Rust zacht Myrthe.

Monique

• 28 Juli 2009 - 19:32

Mam:

het is nu aftellen,nog maar goed oefenen.
    wat verschrikkelijk van dat ongeluk kan ik dat ook op een site zien wie dat zijn?